Nadat wij van u alle benodigde gegevens en documenten hebben ontvangen, zullen wij voor u de aanvraag indienen bij de Belastingdienst en krijgt u een BTW-nummer toegekend..
Zodra het BTW-nummer door de belastingdienst is toegekend, zullen wij een BTW-aangifte indienen in de maand volgend op het kwartaal waarin u de factuur voor de aanschaf van de zonnepanelen heeft ontvangen.
U ontvangt in de tussentijd een gebruikersnaam en wachtwoord van de Belastingdienst, die u naar ons dient door te sturen. Met deze inlogcodes kunnen wij uw bankrekeningnummer voor de teruggaaf doorgeven bij de Belastingdienst.
Indien u overige post ontvangt van de Belastingdienst betreffende de zonnepanelen, verzoeken wij u vriendelijk om ook deze post naar ons door te sturen.
Afhankelijk van uw situatie bewaken wij het proces met de Belastingdienst tot het moment dat wij uw dossier sluiten.
U ontvangt van ons een mail op het moment dat wij het dossier willen sluiten en alles afgehandeld zou moeten zijn.